Influencers espanyoles i internacionals compartiran la passarel·la amb les models

Barcelona Bridal Fashion Week reuneix el sector de la moda nupcial en una gala solidària

Pronovias Group, Jesús Peiró, Justin Alexander, Carlo Pignatelli i Antonio Riva seran protagonistes al costat d’altres grans marques de la Barcelona Bridal Fashion Week Gala 2021 que tindrà lloc el proper 14 d’octubre amb l’objectiu de reunir novament la indústria internacional de la moda nupcial. Una vintena de firmes desfilaran davant la Font Màgica de Montjuïc per mostrar les seves creacions en una vetllada que tindrà, a més, una finalitat benèfica en suport a Save the Children.

Sota el lema “The new beginning”, Barcelona Bridal Fashion Week, amb la col·laboració del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, reunirà de nou a les marques líders del sector, dissenyadors, professionals, mitjans de comunicació i influencers internacionals per a brindar el seu suport a una indústria capdavantera del país després del difícil període de la pandèmia.

Així, les firmes presentaran alguns dels seus dissenys en un espectacle dedicat a la moda nupcial. Hi participaran Pronovias Group, amb les seves marques Pronovias, House of St Patrick i Nicole Milano; Jesús Peiró, Yolancris, Isabel Sanchis, Sophie et Voilà, Ramón Sanjurjo, Marco y María, Lorena Panea, Olga Macià, Carla Ruiz i Cristina Tamborero; les italianes Antonio Riva, Amelia Casablanca i Carlo Pignatelli; la nord-americana Justin Alexander, i la malàisia The Atelier, que compta amb el dissenyador Jimmy Choo com a director creatiu.

Jesús Díez Betriu, president de Barcelona Bridal Fashion Week i propietari de la firma Jesús Peiró, assegura que “com a empresari del sector, considero molt significativa la celebració d’un esdeveniment que ens anima a seguir impulsant els negocis amb l’objectiu d’accelerar la reactivació del mercat i recuperar la il·lusió, que és part fonamental del món de la moda nupcial”.

Il·lusió, moda i solidaritat
Com a novetat, algunes influencers se sumaran a les models professionals a la passarel·la per exhibir diversos dissenys de les firmes. La gala comptarà així mateix amb dos presentadors d’excepció, Renata Zanchi i Javier de Miguel, que introduiran les marques i les actuacions de la companyia de percussió i dansa Nexart, del DJ Gerard Estadella i d’altres exhibicions artístiques, com el “moment dolç” que proposaran els mestres de pastisseria creativa Christian Escribà i Patricia Schmidt.

Estermaria Laruccia, directora de BBFW, afirma que “la reactivació del mercat ha tornat després d’un període molt difícil i volem celebrar-ho amb un esdeveniment que pretén ser sobretot un homenatge a la indústria, un retrobament entre professionals i amics, i una ocasió de tornar a encendre els focus sobre la moda bridal per donar visibilitat internacional a les marques i dinamitzar els negocis. Un altre objectiu molt important -afegeix Laruccia- és donar suport a la lluita contra el matrimoni infantil i a l’esforç per aconseguir l’empoderament de les nenes i dones a tot el món”.

En aquest sentit, la gala tindrà una finalitat solidari en suport al projecte “Stop Child Marriage” contra el matrimoni infantil de l’ONG Save the Children, entitat amb la qual BBFW col·labora des del passat 2020. A més de les firmes que participen a la gala, tots els que ho desitgin podran fer una donació a través de la web del saló www.barcelonabridalweek.com.

BBFW Gala 2021 serà retransmesa en live streaming a través dels canals, xarxes socials i media partners del saló i seran compartides també a posteriori en plataformes digitals d’altres països, posant el focus especialment a la Xina i EUA.

L’esdeveniment se celebrarà de forma presencial (només convidats) aplicant les normes de prevenció i seguretat previstes en el protocol de Fira de Barcelona.

La gala s’emmarca en la sèrie de jornades, trobades professionals i actes, com el lliurament dels ELLE International Bridal Awards, que l’organització ha programat per als pròxims mesos, previs a la celebració de la Barcelona Bridal Fashion Week 2022.

Barcelona, ​​7 d’octubre de 2021

Streaming de la gala aquí
Galeria d’imatges aquí

Mª Gloria Dilluvio